W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 20 lipca 2017
(C) Prettysmilex


Mój nowy kącik biurowy jest już gotowy zarówno do pracy nad Katalogiem, jak i na nadchodzący rok szkolny (o zgrozo, klasa maturalna....). Musicie się przyzwyczaić do mojego stękania nad egzaminem dojrzałości aż do maja, niestety :) Potem będę jęczeć o studiach i o tym, że sesja, że nie śpię po nocach i tak dalej. Samo życie, chciałoby się rzec! A kogo goszczę u siebie dziś? Dobrze wam znaną Oreuis (Grafika Centaura). Bon apettit!

Szablony



Mimo tego, że nie jestem wielką fanka Harry'ego Pottera, nie mogłam przejść obok tej pracy obojętnie. Taki minimalizm to sztuka. Szablon wygląda naprawdę schludnie. Kolorystyka jest przyjemna dla oka. Każdy selektor został dopieszczony przez Synestezję podczas pisania CSSa :))


Jestem wielką fanką tego szablonu. Wszystko w nim mi się podoba zaczynając na kolorystyce, a kończąc na kodach. Nagłówek wygląda niekonwencjonalnie. Jest bardzo delikatny oraz ma piorunującą jakość.


Kolejna tematyka, za którą nie przepadam. Jednak ominięcie takiej pracy byłoby czymś niesprawiedliwym. Szablon jest bardzo delikatny i ma piękne kolory. Zablokowane tło wygląda efektownie. Podoba mi się wygląd stron nad nagłówkiem. Reasumując: Elmo tworzy świetne prace<:


Nagłówki



Uwielbiam to zestawienie kolorystyczne. Napawa mnie ono spokojem. Stocki są idealnie dobrane, bo tworzą spójną całość. Moją uwagę przykuła również różnica wielkość postaci. Uwielbiam małe, dobrze wycięte postacie, a to wcale nie jest takie łatwe do osiągnięcia. Napis dopełnia tylko całość. Dwoma słowami: dobra robota!


Bardzo podoba mi się kompozycja na tym nagłówku. Wszystko ma tu swoje miejsce. Panuje tu nienaganny porządek. Stonowane kolory pozwalają dostrzec szczegóły zawarte w ułożeniu stocków.


Ten nagłówek przywołuje u mnie miłe wspomnienia z dzieciństwa kiedy to oglądałam meksykańskie telenowele. Praca jest świetna. Ma ciekawe kolory i kompozycję. Mimo iż na nagłówku znajduje się wiele wyrazistych stocków, moją uwagę wciąż przykuwa centralna cześć, na której znajdują się postacie tak jakby odgrodzone od reszty tym dymem/białym stockiem o nieregularnym kształcie :))
Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. Tak mało osób coś wstawia ostatnio, że nie dziwi mnie fakt, że moje prace pojawiają się tak często w przeglądach itd. Po prostu nie ma w czym wybierać :C
    Oprócz mojego nagłówka wszystkie prace zdecydowanie zasłużyły na wytypowanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma w czym wybierać, to fakt. Ale Twoje prace nie pojawiają się bez powodu, pamiętaj o tym! :)

      Usuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna